torsdag 13 augusti 2009

Lite smått och gott!

Idag har jag varit på stan med alla mina fyra barn, själv, Tobbe var hemma. det gick över all förväntan bra! Vilda sov från kl.12.00 till 18.30 och Arvid satt snällt i vagnen. Konstigt nog så var de min stora barn, Saga och Anton som krävde en massa energi från mig. Men jag får skylla mig själv när jag ger dem Coca-Cola till lunchen...

Hittade ett par rosa mini-benvärmare till Vilda, såååååå gulligt! Hon ska få ha dem på sig imorgon när vi ska på kräftskiva hos grannen.
Jag provade en ny amnings-BH, i sorlek 75F!!! Herregud, är de verkligen så stora???!!! Men, jag klagar inte, inte Tobbe heller ;-)
Ska in till stan och köpa den imorgon, vet inte varför jag inte gjorde det idag. Saga köpte ett coolt halsband med nitar på och Anton köpte ett likadant fast som armband. Coola ungar!!!

Ja, så ska man på kräftskiva imorgon, det ska bli så kul! Men vad ska jag ha på mig? Är inte direkt jättesmal än. Vill vara fin, men vi ska sitta ute så jag vill inte frysa. Hmmm, får fundera ut något till imorgon.

Idag på förmiddagen så var vi hos en god vännina till mig. Det var så mysigt att träffa henne. Hon fick sitt andra barn 1 vecka innan Vilda föddes så vi har MYCKET att prata om. Vi båda hade samma barnmorska under förlossningen och vi är rörande överrens om att hon är som gudinna för oss.

Sandra, om du någon gång läser det här så hoppas jag att du förstår hur mycket du betyder för mig och för många andra. Du är en fantastisk människa och barnmorska. Tack för att du är den du är och tack för att du gav mig en drömförlossning!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!