tisdag 15 maj 2012

Tisdag och mycket att göra!

Nu ska jag göra iordning barnen för dagis och deras utedag, sedan ska jag plugga Etik och Livsfrågor. Vid lunch blir det att titta upp till min kära granne och vän som fick en sådan söt bebis i fredag. Efter det en sväng till doktorn för att sedan skynda hem å ta emot en stor leverans med vår nya soffa från IKEA.
Hämta barnen kl.16 och sedan laga mat, natta barn och plugga!
Det är sista kvällen för min pappa här sedan 9 dagar tillbaka då han hjälp oss med tredje våningen, vilket vi är så tacksamma och glada för! Så ikväll blir det glass och marängtårta i stora lass som min pappa önskat ;)

På fredag kommer min mamma och hennes man hit och det ska bli så kul och mysigt, det var alldeles för länge sedan vi träffades!

Vad ska alla ni kära läsare göra idag?

Varma kramisar, 
/Victoria 

1 kommentar:

  1. Hej Victoria!
    Jag måste nog ta mig ut till ett apotek idag och så måste jag handla lite.
    Min man har gjort en Hjärtoperation så ingenting är som det ska här hos mig. Han får inte göra så värst mycket. Solen skiner men det är en anings med moln ute. Stod i tidningen att det kunde bli regn men jag vill inte ha något mera regn.
    Va duktig du är som orkar med att plugga och sköta om barn och hemmet.
    Kramar till dig
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!