tisdag 22 maj 2012

Huvudvärksdag

Vaknade inatt av huvudvärk och alldeles konstig i kroppen. Jag gick upp imorse och kände mig så yr och helt svimfärdig. Tog tempen då jag var helt övertygad om att jag hade feber men ingen feber alls. Skönt är ju det, men jag blir ju ändå lite orolig för att jag mår så pass dåligt ändå. Har mer ont i nacken och huvudet nu och försöker att bara ligga å vila för snart ska busungarna hämtas från dagis.
Dessutom sitter jag just i denna skrivande stund och gråter till dopen av lilla prinsessan Estelles dop! Huvudvärken blir ju inte bättre då...

Kram på er alla fina läsare!
/Victoria

2 kommentarer:

  1. Jag satt också och tittade på prinsessdopet på TV igår. Estelle var verkligen söt.
    Hoppas att din huvudvärk har givit med sig
    Kram till dig
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Hej Victoria! Sitter och undrar hur du har det. Saknar dina skriverier om dina barn.
    Mina Barnbarn har jag inte träffat på jättelänge nu p.g.a att både jag och min man inte mår så där prima just nu. Min man har gått igenom en By Pass operation så han orkar inte så mycket.
    Du får gärna skicka Mail till mig om du vill. Det är alltid roligt att läsa dina innersta tankar plus mycket annat du skriver om. Jag mailar min adress till dig. Jag vet ju inte om du har adressen.
    Kram till Dig från Mig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!